Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

Η έλλειψη οργασμού στη γυναίκα- Μυρσίνη Κωστοπούλου

Είμαι γυναίκα 34 ετών και τον σύζυγό μου τον αγαπώ και τον επιθυμώ έντονα, παρότι είμαστε μαζί 10 χρόνια. Η ερωτική πράξη ναι μεν μου είναι ευχάριστη, αλλά ποτέ δεν έχω φτάσει σε οργασμό. Έχω ενοχές ότι κατά βάθος δεν τον θέλω ή ότι είμαι προβληματική.

Η πλήρης απουσία του οργασμού δεν αποτελεί από μόνη της πρόβλημα, αν εσείς η ίδια δεν το αντιλαμβάνεστε και δεν το βιώνετε ως πρόβλημα. Οι ενοχές και το άγχος όμως καραδοκούν στα λόγια σας.

Τα ψυχολογικά αίτια που αναστέλλουν την γυναικεία σεξουαλικότητα περιλαμβάνουν την ντροπή της γυναίκας για την σεξουαλική πράξη ή τις φαντασιώσεις, την εγγενή δυσκολία στην συναισθηματική έκφραση, το άγχος κατά τη διάρκεια της σεξουαλική πράξης για το αν θα καταφέρει ή όχι να φτάσει σε οργασμό, τους βαθύτερους φόβους απώλειας ελέγχου, τη χρόνια ψυχολογική βία από τον σύντροφο, τον πόνο κατά την επαφή κ.α.

Συνέπεια είναι ο εγκλωβισμός σας σε έναν φαύλο κύκλο όπου κυριαρχούν οι έντονες αρνητικές σκέψεις για τον εαυτό σας, η ανησυχία για το αν θα τα καταφέρετε να ολοκληρώσετε σεξουαλικά την επόμενη φορά και η θλίψη για την κατάστασή σας.

Προτείνω να προσπαθήσετε να μειώσετε την καταστροφολογία σας για το πρόβλημα, να αφήσετε ελεύθερο τον εαυτό σας να εκφραστεί στον σύντροφό σας τόσο για τα θετικά όσο και για τα αρνητικά συναισθήματα που σας διακατέχουν, αλλά και για τις αληθινές ερωτικές σας επιθυμίες τις οποίες ως γυναίκα δικαιούστε να διεκδικήσετε μέσα στη σχέση.

Η ψυχοθεραπεία ως πράξη μπορεί επίσης να είναι λυτρωτική σε ένα δεύτερο χρόνο.

Η Μυρσίνη Κωστοπούλου είναι δρ Κλινικής Ψυχολογίας–Ψυχοθεραπεύτρια,ΤΑ.ΝΕΑ
Δείτε πως μπορείτε να κάψετε περιττό λίπος με την βοήθεια του Raspberry Ketone Forte διαβάστε περισσότερα εδώ για άντρες εδώ για γυναίκες
ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ;

πηγή

0 σχόλια:

wibiya widget

back